Odklad daňového přiznání

Informace k odkladu daňového přiznání

Nemáte-li koncem března všechny doklady, zpracované účetnictví nebo vychází-li vám velká daňová povinnost, je výhodné odložit termín pro podání daňového přiznání. Toho lze dosáhnout zplnomocněním daňového poradce ke zpracování a podání daňového přiznání na finanční úřad. Tím přesouváte odpovědnost za své daňové povinnosti na daňového poradce.

Máte-li zájem o odklad termínu pro podání daňového přiznání k dani z příjmů na 30. června 2024 prostřednictvím daňového poradce, je třeba učinit tyto kroky. Stáhnout si formulář plné moci, vyplnit jej vlastními iniciály, podepsat jej a případně orazítkovat ve třech kopiích. Žádáme vás, abyste neprováděli změny ve smluvních ujednání. Změněný formulář může být důvodem nesjednání další spolupráce.

Stáhnout si formulář smlouvy (záleží, zda jste fyzická nebo právnická osoba), vyplnit jej vlastními iniciály, podepsat jej a případně orazítkovat ve dvou kopiích. Žádáme vás, abyste neprováděli změny ve smluvních ujednání. Změněný formulář může být důvodem nesjednání další spolupráce.

Oba tiskopisy zašlete na adresu ASPEKT HM s.r.o., Palackého nám. 90, Kralupy nad Vltavou, PSČ 27801. Dále zašlete na účet 155 306 784 / 0600 vedený u Moneta Money Bank Kralupy částku:9.680,- Kč, jedná-li se o odklad termínu pro podání přiznání k dani z příjmů fyzických osob, a to pod variabilním symbolem obsahujícím rodné číslo zájemce. Částku 12.100,- Kč pod variabilním symbolem obsahujícím IČO zájemce, jedná-li se o odklad termínu pro podání přiznání k dani z příjmů právnických osob. Po obdržení plateb vás budeme kontaktovat. Vyrozumíme vás o přijetí dokumentů a ověříme si, zda jsme schopni dostát svých závazků z navrhovaných smluv vzhledem k platným právním předpisům, především k zákonu o daňovém poradenství. V případě našeho kladného stanoviska dokumenty podepíšeme a plnou moc doručíme na příslušný finanční úřad (a u fyzických osob i na příslušnou zdravotní pojišťovnu a sociální správu). Jednu verzi smlouvy a plné moci zašleme na vaši adresu. V případě záporného stanoviska vás budeme informovat a zašleme vám zpět dokumenty i zaplacené částky. Dále vám zašleme daňový doklad s DPH 21 % vydaný společností ASPEKT HM s.r.o., Palackého nám. 90, Kralupy nad Vltavou, DIČ: CZ25085042. V průběhu měsíce května vás budeme kontaktovat a začneme po vás vyžadovat údaje potřebné ke zpracování daňového přiznání.

Pomoc při vyplňování formulářů

Máte-li technické problémy s vyplňováním, stahováním nebo tiskem formulářů stažených z tohoto serveru, kontaktujte správce této služby mailem. Mailovou odpověď garantujeme do 2 pracovních dnů. V akutních případech lze též využít telefonické podpory v pracovních dnech 8:00-15:00 na telefonním čísle 315 729 029.

Potřebujete-li pomoci s daňovými a účetními problémy, kontaktujte daňové oddělení společnosti Aspekt HM, kde si je možné smluvit placenou konzultaci.

Mluví za nás více než 30 let zkušeností

Poskytujeme komplexní servis v oblasti účetnictví, daňového poradenství a auditu s jasnou orientací na klienta a jeho potřeby.

Více informací